Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΞΙΩΣΗ!

Αλάνθαστος, με σωστές τοποθετήσεις. Το καλύτερό του παιχνίδι.

Επειδή έχω κέφια σήμερα, ύστερα από το 2-0 επί του Πήγασου (Ανδρικόπουλος, Χρηστάκος) , μιας ομάδας την οποία θεωρώ από τις καλύτερες του πρωταθλήματος (αγωνιστικά, εξωαγωνιστικά), αλλά και τη διάθεση για διάκριση που δείξατε στο παιχνίδι (βασικοί, αναπληρωματικοί) θα σας κάνω προσφορά, σε παγκοσμία πρώτη, μια παράγραφο από το μυθιστόρημα που γράφω. Κανονικά, βέβαια, θα έπρεπε να το έχω τελειώσει, αλλά το ποδόσφαιρο, η ξυλορακέτα και οι μπουζουαζίες δεν με αφήνουν να γράψω, με αποτέλεσμα να έχω μείνει στις 42.000 λέξεις.  Όταν ασχολιόμουν κανά δυο ώρες την ημέρα, τον πρώτο μήνα που είχα διάθεση.
«…Ήταν ένας άνδρας μετρίου αναστήματος, αδύνατος, με θλιμμένη όψη και φαλακρός, με ένα καρύδι που έμοιαζε σαν τρίτος όρχυς. Το δέρμα του προσώπου του ήταν κολλημένο σε κάτι κόκαλα τα οποία αποτελούσαν ανάλγητους οιωνούς μελλοντικής νεκροκεφαλής. Με την πρώτη ματιά, σου έδινε την εντύπωση φαλακρού εμβρύου, που η μητέρα του το εγκατέλειψε τρομαγμένη, όταν είδε την ασχήμια που είχε γεννήσει…»
Γιώργο Κουρδή, λες να μοιάζω καθόλου σε αυτή την περιγραφή; Επειδή με έχεις δει δεκάδες φορές, ούτε καρύδι έχω, ούτε κολλημένο δέρμα στα κόκκαλα, ούτε μοιάζω με φαλακρό έμβρυο. Αντίθετα, όπως με καλωσορίζει συνεχώς η Σούζι, (ο φίλος και συμμαθητής μου στο δημοτικό, Θανάσης, για το κοινόν αίσθημα, ο οποίος εθίστηκε από τα 18 του στην Συγγρού, λόγω των θηλυκών γονιδίων που τον… γαργαλούσαν παιδιόθεν), όταν βάζω βενζίνη στο πρατήριο που έχει φτιάξει από το νυχτοκάματο: «Γειά σου ρε Λουκά (σ.σ. μου έκοβαν το όνομα όλοι στο σχολείο) είσαι ομορφάντρας. Άβελε, κουράβελε και κουραβέλα αμόκολα!». Και γω από την πλευρά μου, αφού από μικρός είχα πάντα φαγούρα στη βουβωνική χώρα, του (της) απαντώ: «Μην με φτιάχνεις, γιατί θα σε στείλω να αγναντέψεις για την πούλη!»
Εν κατακλείδι, παράγοντα και παίκτη Γιώργο, πως είναι δυνατόν να γίνω ένας από τους κομπάρσους του βιβλίου μου; Σας είπα και στο γήπεδο. Ακούω όλες τις απόψεις στη ζωή μου, αλλά όταν κρατάω το μαχαίρι, εγώ θα κόψω το καρπούζι! Μπορεί να βγάλω τα κουκούτσια, εάν ενοχλούν κάποιον από εσάς, να κάνω τετράγωνα κομμάτια για κάποιους άλλους, να το πασπαλίσω με φέτα για ελάχιστους, αλλά εγώ στο τέλος θα το κόψω!
Καταλαβαίνω όσο δεν μπορείς να φανταστείς παράγοντα και παίκτη Γιώργο, τις πιέσεις, το στενό μαρκάρισμα, τα παράπονα, που ενδεχομένως γίνεσαι αποδέκτης, μεσούσης της εβδομάδος. Αλλά δυστυχώς μόνο ένδεκα παίζουν βασικοί και γνωρίζεις ότι βάζω τους καλύτερους και αυτούς που κάνουν τη δουλειά μου (όχι απαραίτητα μπαλαδόρους). Και για να κλείσω το θέμα. Αυτοί που όπως μου λες συνεχώς αγαπούν την ομάδα, το δείχνουν με τις πράξεις τους. Και μιλώ για αυτούς που έχουν δελτία, αλλά και γι αυτούς που θα βγάλουν. Ο νοών νοείτω!
Αρκετές ήταν οι 431 λέξεις για πρόλογος. Πάμε τώρα στο αγωνιστικό. Σας έχω πει πως θα έρθει κάποια στιγμή ο χρόνος που θα κάνετε αυτοματισμούς μέσα στο γήπεδο. Και ότι αυτό θα είχε γίνει νωρίτερα, εάν κάναμε προετοιμασία και προπονήσεις. Πλέον γνωρίζετε ότι παίζουμε τρία συστήματα (με εναλλαγές), ανάλογα τον αντίπαλο. Όπως ξέρετε και τις θέσεις σε στημένα και τις κομπίνες.
Αυτούς τους αυτοματισμούς, λοιπόν, βγάλατε και σήμερα στο γήπεδο. Λέω ΚΑΙ γιατί τα ίδια κάναμε και με τη Nova, αλλά όχι μόνο δεν κερδίσαμε, αλλά ηττηθήκαμε με γκολ στο τελευταίο λεπτό. Που «πονάει» περισσότερο. Δεν χρειάστηκαν εμπεριστατωμένες αναλύσεις. Μπήκατε στο γήπεδο, παίξατε μυαλωμένα οι περισσότεροι, προσπαθήσατε όλοι και τελικά ήρθε το θετικό αποτέλεσμα. Αποδεικνύεται περίτρανα ότι οι γραμμές μας δουλεύουν στην εντέλεια. Έχουμε αξιόλογους παίκτες, καλό σύνολο, αγωνιστική πειθαρχία, εκτός από κάποιες περιπτώσεις που εκρήγνυνται ελάχιστοι, για δικούς τους λόγους. Ωστόσο, και αυτό μέσα στο σύστημα είναι….  
Ο καθένας σας γνωρίζει το πώς έπαιξε χθες. Τρεις παίκτες, όμως, ξεπέρασαν τους εαυτούς τους και επειδή είναι από πέρυσι στην ομάδα (όπως και εγώ), έκαναν το καλύτερο παιχνίδι που έχω δει. Ελπίζω να μην είναι το τελευταίο!
Την επόμενη αγωνιστική αντιμετωπίζουμε το Novasport FM. Μην σας ξεγελά η βαθμολογική του θέση και οι πέντε ήττες του. Συνεχίζουμε με πειθαρχία και προσήλωση σε αυτό που κάνουμε. Ο καιρός γαρ εγγύς!
Για τον ALPHA αγωνίστηκαν οι: Σμυρλής, Βλάχος, Τσιριγώτης, Χαρίσης, Σαββόπουλος , Δ. Τσίγκας, Ρουμελιώτης, Μοιρούλης, Σ. Τσίγκας, Ανδρικόπουλος, Παπαϊωάννου (βασική 11άδα), Χρηστάκος, Αναπλιώτης, Φυσάκης, Βάνας, Κουβέλης.

Στις υπόλοιπες αναμετρήσεις σημειώθηκαν τα αποτελέσματα: Γ.Γ.Α. – Πράσινη 1-1,  Action 24 – Eurosport 2-2, NovaSport FM  Σ.Ε.Η. 1-3, Nova - ΑΝΤ1 1-2, Βήμα - Champions Team 96 2-2

Βαθμολογία - Κανονική Περίοδος 2014-15

Ομάδα
Α
Ν
Ι
Η
Γκολ
Βαθμοί
1.
ΑΝΤ1
6
5
0
1
14 - 5
15
2.
Nova
6
5
0
1
20 - 9
15
3.
Σ.Ε.Η.
6
4
1
1
17 - 7
13
4.
Πήγασος
6
3
1
2
14 - 11
10
5.
Alpha
5
3
0
2
6 - 4
9
6.
Eurosport
6
2
3
1
11 - 10
9
7.
Action 24
6
2
2
2
9 - 9
8
8.
Πράσινη
6
2
2
2
9 - 15
8
9.
Γ.Γ.Α.
6
2
1
3
8 - 8
7
10.
Novasport FM
6
1
0
5
10 - 18
3
11.
Βήμα FM-ΝΕΑ
5
0
1
4
7 - 16
1
12.
Champions Team 96
6
0
1
5
2 - 15
1
  • Alpha, Βήμα FM-NEA έχουν έναν αγώνα λιγότερο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου